Lekker een weekje met het gezin op vakantie naar Spanje en verblijven in de villa van een goede vriend. Zowel het gezin van Chloe als het gezin van Hugh kijkt ernaar uit. Wat ze niet weten is dat hun goede vriend Gerard de twee families in dezelfde week in het huis geboekt heeft. En dat terwijl Hugh en Chloe een bepaald verleden delen. Dat belooft een ongemakkelijke week te worden.

Chloe heeft een relatie met Philip. Hij staat op het punt om zijn baan te verliezen. De vakantie is bedoeld om de zorgen te vergeten en weer nader tot elkaar te komen. Ze reizen met hun twee zoons. De 16-jarige Sam is uit een eerdere relatie.

Hugh reist met zijn vrouw Amanda, twee kleine dochtertjes en een au pair die van bijzondere grapjes houdt. Het is steeds niet duidelijk of ze iets meent of een grapje maakt. Het lukt haar in ieder geval om bepaalde personen tegen elkaar uit te spelen.

Hugh heeft in het verleden een korte relatie gehad met Chloe. Hij heeft niks meer van zich laten horen nadat hij erachter kwam dat Chloe een jong zoontje had. De spanning hangt nog steeds tussen de twee in de lucht. En Hugh denkt dat ze samen een kans maken. Na een wilde middag ziet Chloe in dat ze bij Philip wil blijven. Toch zal blijken dat Hugh met de toekomst van Chloe en Philip te maken heeft.

Luchtig boek van de schrijfster van de shopalicious-serie, Sophie Kinsella. Ze schrijft dit boek onder haar eigen naam. Het heeft minder humor dan haar andere boeken. En dat is jammer, want nu blijft er een heel luchtig verhaaltje over. Het is wel aardig, maar niet meer dan dat. Goed voor een middag strand of met een kop thee bij de kachel. Niet meer en niet minder. De enige personage die het verhaal nog een beetje redt is de excentrieke au-pair. Haar rol is echter te bescheiden om het hele boek daarmee te redden. Niet meer dan een aardig tussendoortje.