Dit boek leest als een typische Net5 vrouwenserie. Het gaat over het leven van Angie Malone. Ze heeft een geweldige man en wil graag kinderen. Helaas lukt het niet. Na een doodgeboren kindje en een mislukte adoptie zit er niks anders op dan de kinderloosheid te accepteren. Angie zwelgt zo in haar eigen verdriet dat ze voorbij gaat aan het verdriet van haar man. Een jaar na de dood van hun dochtertje zijn ze totaal van elkaar vervreemd en gaan uit elkaar.

Angie gaat terug naar de plaats waar haar zussen en moeder wonen. Zij runnen het familierestaurant dat op het punt van faillissement staat. Angie gaat helpen met een promotiecampagne om het restaurant te redden.

In het dorp ontmoet ze de 17-jarige Lauren, een tiener die veel in haar mars heeft. Ze woont in een achterbuurt met haar alcoholistische moeder. Door hard te werken is Lauren met een beurs op een goede school terecht gekomen. Daar is ze populair en heeft verkering met de populairste jongen van de school. Ze staan op het punt om een universiteit uit te kiezen.

Angie neemt Lauren aan in het restaurant als serveerster. Tussen Angie en Lauren groeit een bijzondere band. Angie zich trekt het lot van het meisje aan, zeker omdat Lauren een moeder heeft die weinig om haar geeft. Het leven van Lauren neemt een wending als blijkt dat ze zwanger is.

Ze weet dat het beter is voor haar toekomst, die van haar vriend en van het kind om het weg te laten halen, maar dat kan ze niet. De ouders van haar vriend vinden dat ze adoptie moet overwegen. Tot overmaat van ramp vetrekt de moeder van Lauren ook met de noorderzon en komt ze op straat te staan. Angie vraagt of Lauren bij haar komt wonen, dit leidt tot onrust in haar familie. Uiteindelijk vraagt Lauren of Angie haar kind wil adopteren.

Dit boek leest als een tv-serie en het is moeilijk weg te leggen. Je voelt de band tussen de twee vrouwen sterker worden, terwijl iedereen het slecht voor Angie lijkt te vinden. Op het einde lijkt het ook bijna mis te gaan. Gelukkig heeft het boek een goed einde. Leuk boek, sympathieke karakters, gezellige familie, sfeer en een goed verhaal. Lezen dus!