Op haar achttiende verblijft Milly een zomer in Oxford. Daar ontmoet ze twee leuke jongens, Rupert en Allan, en trekt veel met hen op. Ze voelt zich gelukkig door de aandacht van deze twee knappe mannen. Helaas, de twee hebben een relatie met elkaar. Ze vragen Milly of zij met Allan wil trouwen, omdat hij anders niet in het land kan blijven. Milly is bereid dit te doen voor haar nieuwe vrienden. Na het trouwen verliezen ze elkaar uit het oog en Milly vertelt nooit aan iemand dat ze getrouwd is. Tien jaar later staat Milly op het punt om te trouwen, zonder dat ze ooit van Allan gescheiden is.

Milly denkt dat niemand hoeft te weten dat ze al een echtgenoot heeft. Vlak voor de trouwdag maakt ze kennis met Alexander, de fotograaf van de dag. De man komt haar bekend voor en ineens weet ze waarvan: hij heeft haar tien jaar geleden in haar trouwjurk gezien. Alexander plaagt haar ermee en het maakt Milly doodsbang. Ze wil haar mooie dag niet verpesten. Ze gaat trouwen met Simon van wie ze zielsveel houdt. Een goede vangst overigens, want zijn vader is schathemeltjerijk.

Er zit voor Milly niks anders op dan haar echtgenoot proberen te vinden om een scheiding aan te vragen. Probleem is echter dat ze nog maar twee dagen heeft en geen idee waar haar echtgenoot is. Ze hebben nooit contact gehouden. Ze weet Rupert op te sporen, maar die blijkt getrouwd met een vrouw. Hij heeft aan het einde van de mooie zomer in Oxford een einde gemaakt aan de relatie met Allan. Hij kon niet leven met het idee een homo te zijn. Deze keuze was ontzettend moeilijk voor hem. Als zijn omgeving van zijn verleden hoort zijn ze geschokt. Rupert vindt dat niet zo erg en gaat op zoek naar zijn oude liefde. Het is maar de vraag of dit op tijd lukt.

De pastoor van het huwelijk is er inmiddels achter gekomen dat Milly al getrouwd is. Het nieuws slaat in als een bom bij haar aanstaande man en de rest van de familie. Van wie hij het nieuws heeft wil de pastoor niet vertellen. Simon is woest en verbreekt de relatie met Milly. Zou het kunnen dat iemand de bruiloft heeft gesaboteerd? Inmiddels heeft Rupert ook nieuws voor Milly dat weer een heel ander licht op de zaak werpt. Te laat, want de relatie tussen Simon en Milly lijkt door haar geheim niet meer te redden.

Lekker geschreven chicklit, maar hier en daar wel een beetje over de top. Rupert is bijvoorbeeld ineens zeer christelijk en dat wordt zwaar overdreven in het boek. En in dat gedeelte bespot Wickham het christelijke geloof en dat is in een boek als dit helemaal niet nodig. Bovendien geeft deze bespotting het verhaal een onaangenaam smaakje. Wickham, beter bekend als Sophie Kinsella, schrijft de laatste jaren veel boeken. Misschien wordt het tijd dat ze het wat rustiger aan doet en meer nadenkt over haar boeken. Waar een boek als Aanpakken! erg scherp was, blijft dat in dit boek achterwege. Het verhaal is zelfs een beetje saai en helemaal niet des Wickhams.

Hopen maar dat het volgende boek weer wat meer verhaal heeft, want Wickham (Kinsella) is wel één van de betere schrijfsters binnen het genre. Dit boek laat dat echter helemaal niet zien. Het mist namelijk de kenmerkende scherpe humor van Wickham, de karakters zijn deze keer niet boeiend en het verhaal mist ook een originele insteek.